2 featured image beauty Vision 2012
Targi Beauty Vision 2012 – MASA ZDJĘĆ!
Można było zobaczyć takie cuda 😛
A u Folaronów takie:
Widok z góry, ale to tylko połowa…

No i czas na moje zdobycze 😛 Nie ma tego aż tak dużo jak w zeszłym roku, ale trochę kupiłam 😉

Ogólnie jestem średnio zadowolona… Tzn. wiadomo, że to fajne doświadczenie, ale w porównaniu do zeszłego roku mniej mi się podobało. Wielu firm nie było tym razem a szkoda, bo chciałam ich stoiska odwiedzić. Wiele firm też nie oferowało atrakcyjnych cen czy rabatów (np. MAP, Kryolan czy Peggy Sage), za to inne się wykazały i tym sposobem za 70zł mam 6 lakierów OPI (ok. 5 plus miniatura :P). Do tego wszystko było w jednej wielkiej hali, więc hałas, tłok i zamieszanie gwarantowane – w zeszłym roku fryzjerstwo miało swoją halę, reszta swoją.  Za rok pewnie znowu pójdę, bo jednak fajnie móc organoleptycznie obadać wiele kosmetyków, ale… mam nadzieję, że będzie lepiej 😀

*****************

A teraz moje paznokcie z 7 tygodnia akcji paznokciowej 😛 Miały ukazać się w zeszłym tygodniu, ale jakoś zapomniałam 😛

KOSMOS

  • Obsession

    echh że mnie tam zabrakło to sobie pluja w twarz do dziś za to 🙁
    piękne zakupy *.*

  • Rozena

    Ile tam było dobroci, zazdroszczę Ci że mogłaś tam być. Ciekawe zakupy zrobiłaś :]

  • Ja tez planowałam wyjazd, jednak nie pojechalam.

  • Doklejone buźki wymiatają 😀

  • Greatdee

    @Obsession

    Trzeba pamiętać za rok 😉 I dzięki!

  • Greatdee

    @Rozena

    Można dostać oczopląsu 😉 Dzięki!

  • Greatdee

    @Anioł

    To chyba coś niebywale ważnego Cię zatrzymało? ;>

  • Greatdee

    @Idalia

    Wiadomo 😀 Ochrona danych osobowych 😀

  • Ta wymalowana babeczka robi wrażenie!:) No i ogólnie bardzo chciałabym choć raz w takich targach uczetniczyć:)
    Paznokcie bardzo bardzo fajne, ja jestem w tej kacji tydzień za tobą, więc kosmos będzie dopiero w przyszłym tyg i już sie nie mogę doczekać 🙂

  • mam TUFTa – ostatnio robiłam recenzję 🙂

  • Ale fajne zakupy 🙂 Zazdroszczę, że mogłaś tam być 🙂

  • Fajnie łupy, ja przegapiłam opi a chciałam ukochanego topcoat 🙁
    Ciekawa jestem tej Macadamia. I także jestem zawiedziona małymi rabatami na niektórych stoiskach 🙁

  • Greatdee

    @dezemka

    No jak mogłaś przegapić? ;>