Dzisiaj walentynki, ale ja mam dla Was niewalentynkowy wpis 😉 Chciałam zrobić jakiś walentynkowy makijaż, ale tak długo się za to zabierałam, że dzień mi się skończył… Więc przychodzę ze zdjęciami mojej małej kolekcji STILI, oraz krótką recenzją.
It’s a Valentine’s Day but I have a non-valentine note for you 😉 I wanted to do some valentine make-up but I waited too long so it’s too late now… Well, here I am with photos of my STILA collection and a short review.
Tak wygląda całość, nie ma tego zbyt wiele 😉
That’s it, I don’t have too much 😉
Na początek może cienie. Mam ich 4 w formie wkładów. Są naturalne i pachną w taki „naturalny” sposób – ja akurat całkiem lubię ten zapach. Mam 3 maty i jeden metalik, często się nimi maluję, bo długo się trzymają i świetnie nadają się „na dzień”. Są dość mocno napigmentowane więc można osiągnąć różne fajne efekty.
Let’s begin with the eyeshadows. I have 4 refills. Those are natural, and smell in some „natural” way – I quite like it. I have 3 mattes and one metallic, I use them a lot because they stay in place for a long time and are good for casual look. Pigmentation is good so you can get a lot of nice effects.
Mam też 2 róże. Pachną tak samo jak cienie, są mocno napigmentowane więc trzeba uważać. Clay jest matowy a Coral ma małe drobinki, których później nie widać na twarzy. To jedne z moich ulubionych róży.
I have 2 blushes, they smell in the same way like eyeshadows. They are high pigmented so you gotta be careful. Clay is matte and Coral is a little shimmery but you won’t see this on your cheeks. These are ones of my favorite blushes.
Rozświetlający krem koloryzujący. U mnie kolor 02 daje tylko efekt rozświetlenia. Jest on bardzo subtelny i myślę, że latem będzie się świetnie sprawował. Teraz czasem używam go pod podkład, daje fajny efekt wypoczętej skóry.
Illuminating tinted moisturizer. I can see only illuminating effect with my 02 shade. It’s very subtile, I think it’ll be great during summer. Now I sometimes use it to achieve a healthy skin effect.
Kredka w kolorze Topaz. Dopiero po zakupie dowiedziałam się, że to taki hit. I faktycznie kolor fajnie odświeża spojrzenie, kredka się trzyma kilknaście godzin, i ma bardzo miękką konsystencję. Cieszę się, że ją kupiłam 😀
Kajal eye liner colour Topaz. After I bought it I found out that it’s so popular. And it’s really great, the colour make fresh look effect, kajal lasts for several hours, the texture is very soft. I’m happy that I bought it 😀
Na koniec trio do konturowania. Ma bajeranckie lusterko z lampkami 😛 A poza tym zawiera dość fajny i ciemny – matowy bronzer, prawie biały puder – dla mnie zdecydowanie za jasny, oraz rozświetlacz z trochę za dużymi drobinkami jak dla mnie. Ale ja początek – do nauki konturowania – jest bardzo fajny.
Last but not least: Contouring Trio. It has a snazzy mirror with little lights 😛 And also quite nice and dark matte bronzing pressed powder, almost white pressed powder – definitely too light for me, and a highlighter with a little too big shimmery particles for me. But it’s good for beginners, it’s great to learn how to contour your face.
Zmieniłam trochę wystrój bloga, na mniej mroczny 😉 Tęsknię już za wiosną i latem!!  Podoba Wam się?
I changed a little decorations in here, it’s not so dark now 😉 I miss spring and summer!! Do you like it?

16
Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Shopaholic dream
Gość

roze sliczne:) stila ma boskie rzeczy! czasami mozna je kupic za grosze na tru takze trzeba wypatrywac;)
heh tez juz teksnie za wiosna…za sloncem i wygrzewaniem kosci;)

Kasiek
Gość

super kolekcja 🙂
ta kredka .. <3

a na blogu przyjemnie 😉 tak cieplutko i milutko się zrobiło 🙂

pozdrawiam 🙂

simply_a_woman
Gość

Hej, przyjemna kolekcja:) Mam dla Ciebie kilka uwag/sugestii – mam nadzieję, że się nie obrazisz… 1. W dziale „O mnie” piszesz: If you have some questions or suggestions – write to me 🙂 – bardziej poprawnie byłoby: If you have ANY questions or suggestions – DROP ME A LINE („drop me a line” jest znacznie bardziej naturalnym wyrażeniem dla osoby anglojęzycznej niż bezpośrednie tłumaczenie „write to me” choć oczywiście to nie błąd) 2. zdjęcia – „photos” (napisałaś z „f” na początku), sorki jeśli za bardzo się czepiam… 3. Nadużywasz przecinków. W języku angielskim nie stawiamy przecinków przed „and”, „so”, „that”,… Czytaj więcej »

pannajoanna
Gość

fajny zbiorek 🙂 o tej kredce Topaz ostatnio słysze WSZĘDZIE i nie wiem ile jeszcze dam radę się jej opierać 😀

greatdee
Gość
greatdee

Shopaholic dream – wiem wiem, pierwsze rzeczy (róż Clay i cień Chinchina) dostałam gratis do zamówienia właśnie na truskawie 😉 Kasiek – kolekcja nie rozbudowana, ale też mi się podoba 🙂 simply_a_woman – oczywiście, że się nie obrażam 🙂 Ja skończyłam hispanistykę (stąd pewnie niektóre błędy, np fotos-photos), więc rozumiem 🙂 Dzięki za wskazanie błędów, ogólnie naukę angielskiego skończyłam dawno temu, bo w podstawówce – później nie nauczyłam się niczego nowego – i nie mam okazji praktykować, więc cieszę się, że nie jest jeszcze tak najgorzej 😉 Jakbyś w przyszłości też zauważyła coś to też proszę daj znać 😀 pannajoanna… Czytaj więcej »

daangeeroous
Gość

bardzo fajna kolekcja 🙂
Mam do Ciebie pytanie, na ktoryms z blogów napisalaś, że robiłas sama własne mydelka 🙂 moglabys mi podać dokładną ” instrukcje „?:)

MizzVintage
Gość

róże wyglądają ciekawie, nie miałam jeszcze przyjemności używania;) swoją drogą wolałam chyba starszy wystrój, ciut ciężko czyta się komentarze (biała czcionka na jasnoszarym tle).

greatdee
Gość
greatdee

daangeeroous – dzięki 🙂 A co do mydełek: wybierasz garnek/miskę, którego Ci nie szkoda, rozpuszczasz mydło w kąpieli wodnej, jak jest płynne dosypujesz co tylko chcesz (cynamon/goździki/kawa itd), wlewasz do foremek, et voila! 😀

MizzVintage – mówisz, że ciemny wystrój lepszy? Hmmm. A co do komentarzy, to właśnie nie wiem gdzie to zmienić…

daangeeroous
Gość

Dziękuję bardzo! 😀 Mam nadzieje, że coś z tego wyjdzie:)

Hexxana
Gość

Oooo fajnie sie teraz zrobilo-to tak odnosnie ciemnego tla:D

Ladna kolekcja,gratuluje!

Stalam sie posiadaczka „cielaka” Stili i musze przyznac,ze jestem pod wrazeniem-nie tylko efektu ale i trwalosci bo trzyma sie nienagannie do 10h!odcien bardziej trafiny niz klasyczna biel.

greatdee
Gość
greatdee

daangeeroous – nie ma za co, w sumie to prosta sprawa 😉

Hexx – myślałam, że tło z cieniami nie było aż takie ciemne, ale jednak było 😉 Pomarańcz, który był przez chwilę chyba był zbyt rażący, więc teraz jest to 😉 Ale nie jestem do końca usatysfakcjonowana 😛 A co do Topaza, to też uważam, że biel często wygląda zbyt sztucznie, do tego ta trwałość 😀

Hexxana
Gość

Znam ten bol,sama tez kombinuje z kolorami i nie wiem czy wogole trafie na zestaw idealny;)))

Listonosz nie zapukal dzisiaj do Ciebie czasem?:)P

greatdee
Gość
greatdee

Zapukał!! Miałam maila pisać i widzisz…
Dziękuję O-GRO-MNIE!! :*

Sprawdzanka
Gość

Ciekawa kolekcja, podoba mi się trio do konturowania 🙂 Jeśli chcesz powiększyć swoją kolekcję o nowy cień i krem koloryjujący to zapraszam na moją aukcję na allegro, myśle, że może Ci się spodobać 🙂 Link: http://allegro.pl/super-zestaw-kosmetykow-stila-podklad-i-cien-i1457298944.html

Pozdrawiam 🙂

Anonymous
Gość
Anonymous

mam pytanko.
Gdzie dostępne są kosmetyki tej firmy? 😉

Greatdee
Gość
Greatdee

Niestety tylko w Internecie lub czasem w TkMaxxach.