OPI Russian Navy Matte NMF54

Był to mój pierwszy lakier OPI i pierwszy matowy lakier 😀 Więc mam sentyment. Wystarczy jedna warstwa do pokrycia. Mat nie jest tępy co mi się bardzo podoba. Niestety bez żadnego top coatu jest nietrwały, nie odpryskuje ale końcówki bardzo szybko się ścierają. Kolor mi się bardzo podoba, piękny ciemny granat 😀
It was my first OPI polish and my first matte polish so I may be a little sentimental 😀 One coat gives a full coverage. The matte is not super matte and I like it. Unfortunatly it doesn’t last a long time without any top coat, there’re no visible damages but it comes off the tips quickly. I love that deep beutiful navy color 😀

19
Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
BRAIN FOR SALE
Gość

Ja nie mam niestety żadnego OPIaka jeszcze, ale mam nadzieje, ze to sie szybko zmieni, albo ktos mi sprezentuje w ramach urodzin;D

Wena
Gość

Coraz bardziej podobają mi się matowe lakiery 😉

Odyseja
Gość

też nie mam żadnego opi, a ten naprawdę jest fajny

Candy Killer
Gość

uwieeeeeeeeeeeeeelbiam takie kolory :D:D

Emilia
Gość

fajnie wyglada ten granat matowy na pazurkach 🙂

Obsession
Gość
Obsession

też chceee!!! matu u mnie trudno szukać a kusi mnie coraz bardziej :]

Beauty Wizaż
Gość

kolor ładny ale nie lubię matowych lakierów

maus
Gość

fajnyyyyy 🙂 ja co prawda nie jestem fanka matowych lakierow ale ten mi sie podoba 😀

Gray
Gość

Jakoś nie mogę się przekonać do matów, ale kolor mi się bardzo podoba 😉

Marti
Gość

chorowałam kiedyś na niego, ale w normalnej wersji.. do matów jakoś mnie nie ciągnie 😉

babski punkt widzenia
Gość
babski punkt widzenia

piękny kolor

tova1
Gość

Kolor bardzo ładny, ale nie lubię matów.

Mallene
Gość

Też bym chciała matowy lakier 😉

Bella
Gość

Oj, nie podoba mi się…

Greatdee
Gość
Greatdee

@BRAIN FOR SALE

Warto polować na okazje 😉

Greatdee
Gość
Greatdee

@Candy Killer

Ja też 😀

Greatdee
Gość
Greatdee

@Obsession

;> A matowy top?

Greatdee
Gość
Greatdee

@maus

Ja też średnio, ale czasem mi się podobają 😛

Greatdee
Gość
Greatdee

@Marti

Ja długo chorowałam i w końcu uległam hehe