Ja też nabyłam osławione kredki z Avonu 🙂 Jakiś czas temu miałam dużo kosmetyków z tej firmy, jednak ogólnie nie mam najlepszego o nich zdania. Jest kilka rzeczy, które lubię ale reszta jest co najwyżej średnia. No ale w internecie tyle jest pozytywnych opinii o tych kredkach, że postanowiłam spróbować 🙂
Even I bought the famous Avon pencils 🙂 Some time ago I had a plenty of Avon products but I think they’re nothing special in general. There are some things that I like but the rest is low quality. I read many positive reviews of this pencils so I decided to try them 🙂



Wybrałam 4 kolory:
I chose 4 colours:


Plumful

Shimmer Khaki

Bronze



Steel



No i muszę się dołączyć do zachwytów, bo kredki są mięciutkie, bardzo nasycone i przede wszystkim trzymają się baaardzo długo!! Na prawdę nie spodziewałam się aż tak dobrej jakości tych kredek 😀
And I have to admit they’re great! Very soft, very well pigmented and very very long lasting!! I was really surprised with their high quality 😀

Świeże / Po przetarciu ręką
Fresh / After hand wipe

 

17
Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
zmalowanalala
Gość
zmalowanalala

Bardzo fajnie się prezentują. Podoba mi się zwłąszcza pierwszy kolor.

Viollet
Gość

Też je mam i też jestem pod wrażeniem 😛 Aplikacja niemal bezdotykowa 😉

milve
Gość

A ja mam wersję ioletową i szarą.Szarej jeszcze nie testowałam,a fioletowa strasznie mi się nie podoba ;/ Coś nie mogę jej nałożyc na linię wodną,robi mi się masakra,bo ta kredka od razu spływa i gromadzi się na rzęsach.Na górnej powiece też średnio wygląda,nierówno się rozprowadza ;/ jeszcze ją potestuję,ale na razie się zraziłam.

Na Krawędzi
Gość

te kredki nadają się na linie wodną? bo potrzebuję bardzo trwałej kredki na linie wodną i mam juz dosc wydawania kasy…
🙂

simply_a_woman
Gość

fiolet wygląda ślicznie 🙂

kleopatre
Gość

Wszyscy je bardzo zachwalają, chyba muszę w końcy wyprobowac 🙂 Spodobał mi się kolor khaki:)

maus
Gość

Bardzo fajne sa 🙂 i gdyby nie to, ze mam juz moje ulubione to pewnie bym sie skusila…

Basia8212
Gość

Narazie mam czarną i brązową, są super, tylko nie zapomnij ich zamknąć, bo jak wyschną będą bezużyteczne, ja sobie tak jedną załatwiłam…

Magrat
Gość

ładnie wyglądają, liczę, że się im oprę. Wprowadziłam sobie denko 😉

Yasminella
Gość

śliczne sa xD

Greatdee
Gość
Greatdee

Milve – masz rację, ja też nie mogę fioletowej na linię wodą nałożyć, ale z pozostałymi nie ma problemu. Na górnej powiece wszystkie spisują się idealnie. Na krawędzi – jeśli chodzi o linię wodną, to właśnie fioletowa jest problemowa, bo ciężko nią zrobić kreskę. Pozostałe łatwo malują i dłuuugo się trzymają. Nie mam czarnej, ale np. siostry Pixiwoo ją bardzo chwalą i używają właśnie na linię wodną 😉 Kleopatre – czas najwyższy 😛 Maus – a Twoje ulubione to? Zoeva? 😛 Basia – dobrze wiedzieć, chociaż raczej zamykam wszystko właśnie 😉 Magrat – ja też mam denko, ale jakoś tak… Czytaj więcej »

Agu
Gość

uwielbiam je 🙂 mam czarna, brazowa i khaki, czarna ostatnio przetestowalam na linii wodnej – trzymała się baaaardzo długo, bylam zaskoczona 🙂

a o kremie do stop powiedz wiecej 🙂 wlasnie czasie sie na male zamowienie wiec jesli jest dobry to bym zamowila 😀

wonder_woman
Gość

Ja Kocham SuperShock ale tusz genialny:)

Greatdee
Gość
Greatdee

Agu – ja mam ten krem jeszcze w starej szacie graficznej, ale to jest ten do zmiękczania pięt w tubce. Ja go stosuję na całe stopy wieczorem. Szybko się wchłania i bardzo ładnie nawilża.

Wonder Woman – kiedyś miałam ten tusz i byłam zachwycona. Teraz jakieś 2-3 miesiące temu zamówiłam i to jakaś porażka totalna – tusz NIC nie robi… Nie wiem czy oni coś zmienili w formule czy moje rzęsy się zmieniły, ale już nie działa…

tylkokasia
Gość

Też się czaję na te kredki a Ty tylko kusisz 🙂
A co do Super Shock mam to samo zdanie co ty – nie robi nic!

Greatdee
Gość
Greatdee

Kasia – heh, dobrze wiedzieć, że to nie ja sfiksowałam 😛

Hexxana
Gość

Kredki sa rewelacyjne!szkoda tylko,ze tak maly wybor kolorow no ale…grymasic nie bede na to co mam:D